Bir ZAMANLARIN EN POPÜLER DİZİSİ THE WALKING DEAD

The Walking Dead dizisi 31 Ekim 2010 tarihinden itibaren AMC  kanalı tarafından yayınlanan zombi konulu  Amerikan dizisidir. Dizide, bilim insanları tarafından  yapılan yanlış deneyler  sonucunda dünyayı zombiler istila etmiş  ve sağ kalan insanların yaşam mücadelesi  konu alınır.

   Dizi, başrolümüz Rick’in silahlı çatışmada vurulması ile hastaneye kaldırılıp gözlerini açtığında kimsenin olmadığını anlar. Koridora çıktığında önünde kanlarla yazılıolan “KAPIYI AÇMAYIN ÖLÜLER İÇERİDE” Adlı bir yazı görür. Rick hastaneden çıkar ve hala olayın ciddiliğinden habersizdir. Hastanenin bahçesine çıktığında yüzlerce ölü vücudun öylece bırakıldığını görür ve hemen eşi ve çocuğu aklına gelir. Hemen eve gider ama eşi ve çocuğu evde değildir. Hemen anıların olduğu çekmeceye bakar. Anılar yerinde değildir. Rick derin bir nefes alır ve ailesinin iyi olduğu kanısına varır (Bunu nasıl anlayabilirsin ya çok saçma bence).  Dışardan bir ses duyar ve dışarı koşar. Koştuğu sırada kafasına bir kürek darbesi yer ve bayılır. Uyandığında 2 kişi vardır yanında. Bir baba ve oğlu Rick’i ellerinden bağlamış ve göğsündekinin ne yarası olduğunu sorarlar. Rick kurşun yarası der. Sonra dünyaya olanları Rick’i bilgilendirirler. Artık Rick ne yapmasını gerektiğini bildiğine göre ailesini aramaya koyulmaya başlar. İlk önce şehre gider. Şehir zombi doludur. Tam ölecek derken  tankın içine saklanır. Ve  gelecekte en yakın arkadaşlarından biri olan Glenn  tarafından  kurtarılır. Şehirde ailesini bulamayınca şehir dışına doğru gider ve dağda bir kabile bulurlar. Rick’in ailesi buradadır ve ailesine kavuşmuş  olur. Daha sonra bir çok savaş , kayıp ve ekibe katılan insanlardan sonra harika bir dizi ortaya çıkmış olur.

    THE WALKİNG DEAD İLE NASIL TANIŞTIM?

   The Walking Dead benim ilk izlediğim yabancı dizi. Yani benim için önemli bir yere sahip bir dizi. İlk olarak 4. Sınıfta (2014) arkadaşımın önermesiyle izlemeye başladım. İlk izlediğimde çok korkmuştum ama bir yandan da çok sevmiştim. Geceleri kabuslar görmeme rağmen izlemeye devam ediyordum. Anneme zombiler gerçek mi diye şakasız yüzlerce defa sormuşumdur. Annem her zaman bana zombiler gerçek değil korkmana gerek yok demesine rağmen korkuyordum. Bir keresinde zombiler gerçek mi diye internette arama yapmıştım. Çocuk aklı ile o sahte videolara tıklayıp saatlerce ağladığımı bilirim.

   EN SEVDİĞİM KARAKTER

  En sevdiğim karakter yok. Bir sürü karakteri seviyorum. Bunlardan
bazıları Darly Dixon (Norman Reedus) , Rick Grimmes ( Andrew Lincoln),  Glenn Rhee (Steven  Yeun)
, Michonne (Danai Gurira), Negan (Jeffrey Morgan) ,Abraham Ford ( Michael Cudlitz), Beth (Emily Kinney), Ezekiel  (Khary Payton).

  EN SEVDİĞİM SAHNE

   Bu çok zor bir seçim çünkü yüzlerce güzel sahne var. Ama 4. Sezon 8. Bölümündeki Vali’nin hapishaneye TANK ile  saldırısı çok kaliteli bir sahneydi. Ve o sahnede Hershel’ın ölümü çok duygusaldı.

  EN DUYGUSAL SAHNE

  Bana göre en duygusal sahne 8. Sezon 8. Bölümde Carl’ın zombi ısırığını Rick ve Michonne’a göstermesiydi. O sahnede her yer gözyaşıydı. Tüm TWD  fanları isyandaydı.   

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mercedes Mon Amour (Sarı Mercedes) 1993 Film İncelemesi

Wall Street (1987) Film İncelemesi

Scent Of A Woman (1992) İnceleme